قیمت دقیق طلا نرخ سکه

اعلام قیمت طلا به روزانه و انلاین

قیمت دقیق طلا نرخ سکه

اعلام قیمت طلا به روزانه و انلاین

قیمت دقیق طلا و سکه نرخ انلاین طلا قیمت جدید و به روز طلای 18 عیار طلای 24 عیار

  • ۰
  • ۰

بسیاری از محققان در دهه‌های 1970 تا 1980 از مصرف قهوه و توصیه آن به مردم هراس داشتند؛ چرا که فکر می‌کردند خوردن آن می‌تواند سلامتی افراد را تحت تاثیر قرار دهد. اما با گذشت زمان، جامعه تحقیقاتی به درک عمیق‌تر و غنی‌تری از این نوشیدنی رسیدند و خاصیت آنتی اکسیدانی آن را کشف کردند. به علاوه، متوجه شدند که قهوه دارای ترکیباتی است که از آسیب رسیدن به سلول‌ها جلوگیری کرده و یا احتمال آسیب را به حداقل می‌رساند. رژیم قهوه رژیم چندان پیچیده‌ای نیست و اولین بار در کتابی با عنوان عاشقان رژیم قهوه (The Coffee Lover’s Diet) توسط دکتر باب آرنوت به شهرت رسید. این پزشک حاذق در کتاب خود به طور مفصل توضیح داده است که نوشیدن حداقل سه فنجان قهوه در طول روز می‌تواند به پیشگیری از بیماری‌ها و چربی‌سوزی در روند کاهش وزن کمک کند. به اعتقاد باب مصرف این میزان قهوه، متابولیسم و عملکرد قلب و عروق را افزایش داده و در کاهش وزن موثر است.

 

قهوه چگونه به کاهش وزن کمک می‌کند؟ قهوه از جنبه‌های مختلف بر متابولیسم و اشتها تاثیر می‌گذارد: این نوشیدنی فوق العاده علاوه بر بالا بردن انرژی شما در زمان تمرین، متابولیسم بدنی شما را بالا برده و از این طریق به کاهش وزن کمک می‌کند. نوشیدن قهوه سیاه، حداقل 30 دقیقه قبل از انجام تمرینات ورزشی به کاهش سریع‌تر چربی‌ها و از دست دادن انرژی شما از طریق تعریق کمک می‌کند. از طرفی، یکی از قوانین بسیار مهم برای رسیدن به کاهش وزن این است که بتوانید در مقایسه با قبل، کالری کمتری دریافت کنید و کالری بیشتری بسوزانید. علاوه برتاثیر قهوه بر لاغری و کاهش اشتها، مصرف آن به هضم و تخلیه معده نیز کمک می‌کند. علاوه براین، اگر شما قبل از خوردن غذا، یک فنجان قهوه میل کنید، احساس سیری زیادی را تجربه خواهید کرد که همین موضوع اشتهای شما را نسبت به خوردن وعده مورد نظرتان کاهش می‌دهد. همچنین، قهوه سرشار از آنتی اکسیدان‌های قوی است که به از بین بردن رادیکال‌های آزاد (اتم‌های ناپایداری که مسئول تجمع چربی‌ها هستند) و بازسازی سلول‌های جدید کمک می‌کند. علاوه براین، پلی فنول موجود در قهوه یک آنتی اکسیدان بسیار موثر در فرآیند کاهش وزن است.

برای لاغری و کاهش وزن خوردن چه نوع قهوه‌ای مناسب است؟ براساس تحقیقات به دست آمده، در کنار رژیم غذایی برای رسیدن به یک تناسب اندام ایده‌آل و هضم چربی‌ها بهتر است از قهوه سیاه یا قهوه سبز استفاده کنید. همچنین، اگر دوست دارید می‌توانید به آن‌ها مقداری شیر اضافه کرده و بعد از آن نوش جان کنید. البته حواس‌تان باشد که برای جلوگیری از بروز مشکلات گوارشی و یا سایر عوارض ناشی از مصرف کافئین، بهتر است که حداکثر 2 الی 3 فنجان را در طول روز میل کنید. لازم به ذکر است که دانه قهوه در طبیعت به یک صورت وجود دارد. اما براساس بسته بندی و نوع فرآوری به انواع قهوه اسپرسو، ترک، عربیکا و.. تقسیم می‌شود..

خرید قهوه عمده 

  • ۰۲/۰۵/۱۴
  • مریم سn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی