قیمت دقیق طلا نرخ سکه

اعلام قیمت طلا به روزانه و انلاین

قیمت دقیق طلا نرخ سکه

اعلام قیمت طلا به روزانه و انلاین

قیمت دقیق طلا و سکه نرخ انلاین طلا قیمت جدید و به روز طلای 18 عیار طلای 24 عیار

  • ۰
  • ۰

آیا قهوه عربیکا به کاهش وزن کمک می‌کند؟

پیش از این بارها درباره خواص قهوه برای لاغری صحبت به میان آورده‌ایم و درباره چگونگی تاثیر آن نیز صحبت کرده‌ایم. قهوه رست شده یا همان قهوه سیاه حاوی مقادیر قابل توجهی کافئین است که سبب افزایش سوخت و ساز بدن شده و اگر در این حین افراد فعالیت بدنی خود را نیز افزایش دهند، میزان سوخت کالری در آن‌ها می‌تواند تا 150% افزایش یابد. به این ترتیب می‌توان به سادگی نتیجه گرفت که در هر صورت دو ماده ارزشمند موجود در قهوه یعنی اسید کلروژنیک و کافئین، تاثیرات خود را برای لاغری خواهند داشت.

همانطور که می‌دانید، بدون تغییر عادات غذایی و تحرک کافی، کاهش وزن در هر صورت خیال خامی بیش نخواهد بود. اما برای کسانی که رژیم غذایی و ورزش را جهت کاهش وزن رعایت می‌کنند، قهوه می‌تواند یک تسریع‌کننده مطمئن باشد. در واقع تاثیرات قهوه بر روی لاغری تنها زمانی کمک کننده خواهد بود که شروط اصلی کاهی وزن در حال رعایت کردن باشند. حال آن که این تاثیرات در قهوه‌های مختلف چقدر باشد، بستگی به میزان کافئین و اسید کلروژنیک در قهوه دارد. تاثیر قهوه سیاه عربیکا برای لاغری نیز طبیعتاً به همین موضوع بستگی خواهد داشت و در اینجا درباره آن‌ها صحبت خواهیم کرد:

کاهنده اشتها

خوردن روزانه یک الی دو فنجان قهوه عربیکای سیاه (بخصوص نیم ساعت پیش از وعده‌های غذایی) می‌تواند تا 20% از اشتهای شما را کم کند و کالری ورودی بدن شما را به این ترتیب کاهش دهد. بنابراین مبنای اول کاهش وزن یعنی کنترل کالری ورودی به هنگام خوردن غذا تا حدودی از این روش تحت کنترل قرار خواهد گرفت.

افزایش دهنده سوخت و ساز بدن

قهوه عربیکا نیز دارای اسید کلروژنیک و کافئین است و می‌تواند متابولیسم بدن را افزایش دهد. افزایش سوخت و ساز به معنای تامین مبنای دوم کاهش وزن یعنی بالا بردن میزان سوخت کالری است. بنابراین اگر افراد بخواهند با رژیم غذایی و فعالیت بدنی نسبت به لاغر شدن اقدام کنند، نوشیدن قهوه سیاه عربیکا برای لاغری از دو سو مفید است. هم می‌تواند اشتها را کاهش دهد و میزان ورودی کالری را کم کند و هم می‌تواند متابولیسم را بالا برده و سوخت کالری را بیشتر کند

  • ۰۲/۰۵/۱۴
  • مریم سn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی