قیمت دقیق طلا نرخ سکه

اعلام قیمت طلا به روزانه و انلاین

قیمت دقیق طلا نرخ سکه

اعلام قیمت طلا به روزانه و انلاین

قیمت دقیق طلا و سکه نرخ انلاین طلا قیمت جدید و به روز طلای 18 عیار طلای 24 عیار

  • ۰
  • ۰

طرز تهیه قهوه عربیکا روی گاز:

در یک کاسه عمیق، به ازای هر فنجان دلخواه ۱ قاشق غذاخوری قهوه عربیکا اضافه کنید، آب جوش تصفیه شده را آماده کرده و روی قهوه درون ظرف بریزید تا اشباع شود و سپس روی شعله گاز ملایم قرار دهید تا به آرامی شروع به دم کشیدن کند و بعد از اینکه عربیکا آماده شد، نوش جان نمایید.

قهوه عربی و آب را به قوری یا قابلمه اضافه کنید.

قهوه را به مدت ۱۰ دقیقه روی حرارت متوسط ​​رو به بالا به شدت بجوشانید.

ماهیتابه را از روی حرارت بردارید.

قهوه را از صافی در دالا، قمقمه یا قوری صاف کنید و در کنار خرما یا شیرینی سرو کنید

.

طرز تهیه قهوه عربیکا با شیر جوش:

قهوه عربیکا با تهیه آن مشخص می شود نه قهوه خاص، می توانید از هر نوع لوبیا استفاده کنید، البته باید خیلی ریز آسیاب شوند. اگر می‌خواهید چگونه قهوه عربیکا درست کنید، بهتر است با دانه‌های قهوه تازه و خوشمزه شروع کنید.

به طور سنتی، این قهوه بدون صافی سرو می‌شود و تفاله‌های ریز آن در پایین آن قرار می‌گیرد. اضافه کردن کمی آب سرد به ته نشین شدن تفاله های قهوه در ته دیگ کمک می کند.

مراقب باشید که آخرین جرعه را ننوشید، در غیر این صورت ممکن است با یک لقمه تفاله نوشید. اگر تفاله دوست ندارید، می توانید قهوه خود را در یک صافی خوب بریزید.

می توانید هل را از قبل آسیاب شده یا به صورت غلاف کامل خریداری کنید. مانند قهوه، قوی ترین طعم را از هل تازه آسیاب شده دریافت خواهید کرد و می توانید دانه های قهوه و غلاف هل را با هم یا جداگانه آسیاب کنید. اما نگران نباشید – هل از قبل آسیاب شده نیز خوشمزه است، و این چیزی است که ما برای این راهنما استفاده کردیم.

قهوه جوش بریکی را راه اندازی کنید.

اولین قدم در تهیه قهوه عربی، راه اندازی قهوه جوش است. آب و شکر (در صورت تمایل) را در تابه یا بریکی بریزید روی حرارت متوسط ​​بگذارید تا بجوشد.

قهوه و هل را اضافه کنید.

وقتی آبتان به جوش آمد، قهوه آسیاب شده و هل را با دقت اضافه کنید.

به جوش برگردانید.

نزدیک باشید، زیرا این به سرعت اتفاق می افتد.

 وقتی مخلوط کف کرد، برای مدت کوتاهی آن را از روی حرارت بردارید و اجازه دهید کف آن فروکش کند.

بریکی را روی حرارت برگردانید و اجازه دهید مخلوط دوباره کف کند. سپس آن را بردارید و بگذارید کف ته نشین شود. این کار را حداقل دو بار انجام دهید تا به بافت فوم مناسب برسید.

سرو کنید و لذت ببرید.

قهوه عربیکا شما اکنون آماده نوشیدن است! آن را با احتیاط در فنجان های کوچک یا قافی برای سرو بریزید. در صورت تمایل از صافی استفاده کنید.

تهیه انواع قهوه عمده و بسته بندی شده 

  • ۰۲/۰۵/۱۴
  • مریم سn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی